god lunch

Nu ska jag skriva ett otroligt roligt inlägg som får alla att vika sig av skratt.
Nej, det kommer jag nog inte, men det är så jag tänker varje gång jag försöker komma ihåg lösenordet till den här kära lilla bloggen (att mitt lösen är löjligt enkelt när jag väl kommer på det är en annan sak).
Men denna pressen får mig att svettas litegranda, så nu sitter jag här i dem kära datorsalen och lökar och tänker på vafan jag ska skriva.
Jag kan skriva något roligt om studion igår, eller om mitt lov. Men då glömmer vi bort att detta inte är en vanlig blogg, denna blogg är inte en sån att jag bara kan skriva vad som hänt, nej, jag måste lägga till en rolig osann twist på det hela, för att kunna göra detta måste man ha en fungerande hjärna, det har inte jag.

Appropå hjärna så kan jag berätta att jag började min morgon med att skriva ett läxprov på hjärnan, så här såg uppgiften ut: Läraren ger mig en tjock bunt med papper och säger: skriv allt du vet om hjärnan! Här någonstans rinner min hjärna ut ur huvudet. Ska man fungera under sådana här omständigheter? svar: nej! för att göra saken bättre kom samtliga bygg-ettor in i aulan och satte sig runt mig för dom skulle skriva matteprov, fem av dom satt och stirrade på mig med öppen mun. kunde dom inte lika gärna (hjärna) peka?

Iallafall så kom mette in nu så jg glömde vad jag skulle skriva, fast jag gillar mette ändå

pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback