god middag

ärade läsare! Denna dag har vi en mycket viktig sak att disskutera!
som ni kanske har märkt har den senaste tiden bjudit på ett väldigt behagligt och gynnsamt väder, det har många av er redan påpekat. Tyvärr råkar det ju vara så att världens huvudperson (lilla jag) har gått och blivit förfärligt sjuk, jag ligger inne med 40 graders feber, nackspärr och kan inte prata som en människa. Dessutom krävs totalt mörker för att mina ögon inte ska "go wild".
Så om någon mer påpekar hur kul man kan ha i detta väder och hur skönt det är när solstålarna träffar huden skall jag med glädje jaga upp denna person, personligen se till att den blir smittad av mig och av hudcancer, sen ska jag flå den, sy en trendig handväska av den och ge till en känd krokodil. Inälvorna ska jag fylla med glas och sälja som kyckling!

fö är det synd att ett så vackert ord som inälva måste betyda något så äckligt

jag hoppas att jag gjort min poäng tydlig.

pusshej
(nej vadå? jag är inte en arg bitch?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback