dom sa:

Dom sa att inget här i världen är fritt, men säg mig då kära vän, varför uppfann vi då ordet fri?


Alla människor har saker som gör dem lyckliga, jag har massvis.
Häromdagen upptäkte jag en ny sak: hoppa i sängen! När man var liten gjorde man det hela tiden och jag kände ett sånt starkt sug häromkvällen att jag var tvungen att testa. och jag lovar er, att så kul har jag inte haft med mig själv på hur länge som helst (möjligtvis när jag skrämde brevbäraren, men då var jag ju knappt själv och det är en heeelt annan historia!)
iaf, dagens fredags tips är inte att gå ut och festa eller se på idolfinalen eller på spåret, det är att hoppa i sängen, ställ er upp och hoppa som ni aldrig har hoppat förr!!

Christa på en studsmata i Missoula MT i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback