Kära Blogg



Kära blogg!
Du är i princip död, men du skadar mig fortfarande!
När jag går på mina promenader funderar jag på vad jag skulle skriva i dig ifall jag varit aktiv. Det hade kryllat av inlägg med konstiga observationer, brev till ingen etc etc. Det är nog tur att jag inte skriver i dig, jag hade avslöjat så mycket skit som pågår i mitt huvud.

I skrivande stund sitter jag i en datorsal på spyken och pratar bloggar. Vi borde skriva ett brev till våra framtida barnbarn om vad kultur idag är, men det gör vi inte!
Nutida konst är en otroligt konstigt ämne, fast jag måste erkänna att jag gillar det.
Vad är konst idag? men ööööh inget djupt shit i min blogg!

Nu ska jag komma på någonting att gästblogga om i mina kära kamretas blogg (visomforsvann.blogg.se)
för JA, jag tänker gässtblogga, antingen ni vill eller inte!

MOHAHAHAHA

jag skall ta över världen. shit vad flippat, fet text, omg!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Vår blogg väntar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback