Superhörsel

Kommer ni ihåg när man var liten och skulle göra hörseltest? Jag minns det som om det var igår, eller det gör jag inte men jag brukar tänka på det ganska ofta.

Man satt där i det lilla rummet, all alone med en läskig tant. Hörlurarna skavde på mitt lilla barnhuvud. knappen i handen var genomsvettig av nervositet.
Jag spetsade öronen som aldrig förut för att uppfatta varje litet ljud som kom genom hörlurer och var supersnabb med att trycka på knappen, aldrig skulle någon varit så duktig som jag varit. Jag skulle ha superhörsel! Jag ville rädda världen med min otroligt omänskligt bra hörsel. 
Men som vanligt har barn alldeles för bra fantasi, jag har ingen superhörsel, provsvaren var helt okej.

Jävla skit. superhörsel my ass. trist!

ni får ingen bild, jag är typ döv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser att du reducerat uppdateringen av bloggen från en gång i kvartalet till en gång per halvår, hehehehe

2009-12-09 @ 19:04:24
Postat av: Anonym

just det ja, det var jag som skrev det.

and who am i? that's one secret i'll never tell.

xoxo gossip girl



(sjuuukt najs, jag vet)

2009-12-09 @ 19:05:40
Postat av: Anonym

för övrigt har jag sett tre avsnitt av den serien. den var inte så jävla bra :(

2009-12-09 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback