huggelihugg

hehe nu har jag suttit och intervjuat Josse jätte oseriöst till Mustaschen (skoltidningen). Det kommer bli awesome!
Ni måste få tag i ett ex bara för att läsa den intervjun, och min fantastiska (otroligt dåliga) reccension av katte revyn! och ni måste se min roliga pysselsida! haha ja, läs tidningen helt enkelt, första nummret kommer nu nångång (aldrig).

Och imorgon är det ljudteknik A prov och på torsdag Gehör A, kill me? Gehörsprovet kommer ju gå åt skogen alltså.

Iallafall, i helgen vart det siesta som gällde, det var narrelito! Förhoppningsvis kommer jag någongång lämna in bilderna på engångskamerorna på framkallning och då blir det fejjan som gäller (nu när jag äntligen kan lägga upp bilder!).


En trött josse

Kommentarer
Postat av: orbaff

du måste börja skriva grejer igen.. mitt liv är trist så därför vill jag läsa om ditt!

2009-09-06 @ 01:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback