Gratulerer på Dagen!

Idag är det suttende Maj! Norges nationaldag, det har jag firat genom att skriva hela norges nationalsång i ett sms till ida,
den heter ja vi elsker dette landet och handlar (vad jag kan förstå) om typ  vikingar som krigar och en kille som står på en klippa med en glänsande hjälm för att männen ska hitta hem. gulligt!
Iaf, det får mig att tänka på sverige, klensverige, vi har ju tagit bort nationaldagen och firar istället svenska flaggans dag, why? för att vi är klena.
Snart byter nationalsången namn till Svenska flaggans sång och det blir förbjudet att hålla för hjärtat när man sjunger den! Men jag ska inte klaga, jag kan knappt texten.
Tycker dock fett synd om mamma som ska hålla svenska flaggans dag talet i år på kulturen. (vi behöver ju inte säga att än så länge är det bara jag som har kommit på saker till talet, skyll på mig om det suger!)

None

Nu måste jag snart spela piano, uppspel på onsdag :(
och ja, bilden är tagen med en mobil i åttan, kvaliten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback