hej hej välkommen!



Idag var det mattenationella, det kändes skitbra så antagligen gick det åt helvete.

Jag tänkte göra en sån där grej som bloggare tydligen gör, nämligen berätta om min dag!
(nu får ni veta sanningen om hur charmig jag är)

Jag vaknade alldeles för tidigt som jag är tvungen att göra varje morgon, hällde i mig circum en halv liter kaffe
(ja, det är en hälsosam mängd, särsklit till frukost). sen klämde jag mitt finger i dörren så jag var tvungen att gråta lite grann och tvingade mamma att köra mig till skolan (någonstans mellan kaffet och fingret hann jag sminka mig).
när jag ändå hade börjat gråta kunde jag ju lika gärna (hjärna..heh) fortsätta gråta över pressen på matteprovet,
 Som tur var hittade jag bea och ida utanför skolan så jag kunde panikröka lite med dom.
efter matte np åt jag JÄTTEMYCKET (nej, hälsosamt mycket) tomatsoppa med ostmacka.

Fint väder innebär ju också att man måste vara utomhus så det var jag. Då stötte jag på ludwig och björn som tyckte det var en bra idé att gå igenom skolan med cigg, jag föll för grupptrycket.
 Ludwig ville putta ner mig i en buske men det fick han inte.
På spyken har vi ju många människor som är sjuka i huvudet, jag kände att jag behövde umgås med någon som liknade min sinnesstämmning, det blev några estet ettor av könet pojke. En av dom kastade mig i en buske.. :( *lEdSeN*
sen gick jag hem och nu har jag hällt i mig en halv liter kaffe till och tänkt på lökiga ostmackor...mm...ostmacka

Hoppas det kändes givande att läsa, det var JÄVLIGT ogivande att skriva.
och varför ville alla knuffa ner mig i buskarna? fy dig teaterballe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback