rubrik

för att få uppdatera sin blogg måste man ha något vettigt att säga. och kunna sitt lösenord...

Iallafall, härom veckan fick jag en yttepytte panikattack och tyckte att alla håller på att bli vuxna (hehe roliga tempusändringar förnöjer!) och vafan ska jag göra med mitt liv? jadu lille läsare! idag är jag inte så mycket äldre och jag är inte särskilt klok, men öväktare måste väl ändå tillhöra världens bästa jobb? Brittiska ben (haha sök på brittiska ben så får ni veta vem jag menar) ska ta hand om en ö utanför stora barriärsrevet (om jag inte minns fel?) (älska paranteser). han får cirkum cirkum 880 000 kronor(!!!!!), hans uppgift är att snorkla och blogga. jag snorklar inte och jag är dålig på att blogga men jag är villig att bättra mig om jag får bo på en paradis ö och får fett med pengar...

woawoa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback